Információs műveltség és a könyvtár- és információtudomány interdiszciplináris kérdései
1. Az információs műveltség, a digitális írástudás, adat-írástudás (adatműveltség) természete és kapcsolatrendszere;
2. Információs műveltség az iskolában;
3. A Kutatás 2.0 (az adat-intenzív tudomány és az akadémiai közösségi média) hatása az információs műveltségre és a tudományos és szakkönyvtárakra;
4. Az információs túlterhelés és az ellene való védekezés;
5. A nyelvtudomány, a digitális bölcsészet, valamint a könyvtár- és információtudomány összefüggései.
Vezetésemmel működik a Neveléstudományi Doktori Iskola Iskolapedagógia kutatócsoport Információs társadalom kutatóműhelye. Tagjai dr. Furcsa Laura és Tomori Tímea. Munkánkat támogatja az EFOP-3.6.1-16-2016-00001 „Kutatási kapacitások és szolgáltatások komplex fejlesztése az Eszterházy Károly Egyetemen" program.
https://www.researchgate.net/project/Further-development-of-information-literacy-education